A RED,RED ROSE

  • A+
所属分类:黑色文学

O my luve is like a red, red rose,

啊,我的爱人象红红的玫瑰,

 

That's newly sprung in June;

在六月里苞放;

 

O my luve is like the melodie,

啊,我的爱人象一支乐曲,

 

That's sweetly played in tune.

乐声美妙、悠扬。

 

As fair thou art, my bonie lass,

你那么美,漂亮的姑娘;

 

So deep in luve am I;

我爱你那么深切;

 

And I will luve thee still, my dear,

我会永远爱你,亲爱的,

 

Till a' the seas gang dry.

一直到四海涸竭。

 

Till a' the sea gang dry, my dear,

直到四海涸竭,亲爱的,

 

And the rock melt wi' the sun;

直到太阳把岩石消融!

 

And I will luve thee still, my dear,

我会永远爱你,亲爱的,

 

While the sands o' life shall run.

只要生命无穷。

 

And fare thee weel, my only luve,

再见吧,我唯一的爱人,

 

And fare thee weel a while;

再见吧,小别片刻;

And I will come again, my luve,

我会回来的,我的爱人,

 

Tho's it were ten thousand mile!

即使万里相隔!

发表评论

:?: :razz: :sad: :evil: :!: :smile: :oops: :grin: :eek: :shock: :???: :cool: :lol: :mad: :twisted: :roll: :wink: :idea: :arrow: :neutral: :cry: :mrgreen: